Co jsem připravena nabídnout formou poradenství, tréninků či koučinku firmám:  

  • NOVINKU -  MANAŽERSKÁ HRA - je to tvůrčí rozvojový nástroj. Podrobnosti naleznete dole pod celkovou nabídkou.
  • Nastavení firemní kultury, systémů vedení lidí, komunikačních toků
  • Analýza vzdělávacích potřeb firmy, jednotlivých týmů, jednotlivců
  • Audity efektivity řízení, spokojenosti ve firmě či v jejích úsecích
  • Audity efektivity obchodních procesů
  • Vzdělávání jednotlivců i týmů formou interaktivních technik v různých oblastech - viz sekce Něco pro jednotlivce
  • Koučování týmů i jednotlivců (především TOP managementu, obchodních manažerů)
  • Projekty zvyšující výkon například u obchodních týmů - standardy prozákaznického chování, obchodní standardy, podpora prodeje, marketink, merchandising, implementace navržených opatření
  • Projekty v oblasti řízení lidských zdrojů - strategická práce s lidmi, audity personálních procesů, návrhy úspor a zefektivnění řízení lidských zdrojů, kompetenční model v souvislosti s hodnocením výkonu, systémy hodnocení výkonu, Assessment Centre, Development Centre, Outplacement
  • Mystery shopping, mystery calling
  • Trénink trenérů
  • další dle potřeb zákazníka
Manažerská hra jako tvůrčí rozvojový nástroj pro řízení firem, úseků, oddělení

Motto: I nejpodrobnější mapa světa Vás nikam nedovede, když nevíte, kde se právě nacházíte. (Zig Ziglar)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
Hledáte cesty, jak:
  • posílit strategické myšlení manažerů?
  • zvýšit jejich schopnost správného rozhodování?
  • rozvinout firemní a týmovou komunikaci?
Pokud jste alespoň na jednu otázku odpověděli ANO, umožněte současným či budoucím manažerům prožít
zajímavou manažerskou hru,
která účastníky neobvyklým způsobem přiměje řešit takové situace, s nimiž se mohou setkat v jejich manažerské praxi.

 


KDO ABSOLVUJE NAŠI MANAŽERSKOU HRU, MŮŽE SE NA SVOU FIRMU
I NA SVOU ROLI V NÍ ZAČÍT DÍVAT JINÝMA OČIMA!

Průběh hry:
  1. Metodický úvod - představení smyslu a cílů manažerské hry. Vysvětlení přínosů do praxe (možnost ověřit si své znalosti a dovednosti, které jsou nutné k řízení firmy).
  2. Koncepční práce manažera – diskuse z praxe účastníků i lektora ( vize, mise, hodnoty, strategie, firemní změny…)
  3. Zadání hry - účastníci studují zadání a mohou klást dotazy na lektora. Součástí je i zadání individuálních rolí (historie role a popis cílů role).
  4. Komunikační fáze – diskuse ve dvojicích i v týmu s konkrétními výstupy vycházejícími ze zadání hry – tj. tvorba vize, strategie, firemních změn….
  5. Definování projektů dle priorit ( sjednocení návrhů řešení). Rozpracování klíčových projektů v týmech (základní teze).
  6. Závěrečná prezentace a obhajoba klíčových projektů.
  7. Vyhodnocení manažerské hry s definováním akčního plánu jednotlivců (sebereflexe, zpětná vazba lektora).

(Průběh hry může být variabilní dle cílové skupiny, tzn., že hra nemusí proběhnout všemi fázemi, fáze mohou být prokládány teoretickými bloky atp...)

Hra bývá obvykle realizována mimo prostory zadavatele, simuluje obvyklé pracovní prostředí účastníků včetně využití reálného technického vybavení (PC, dataprojektor, flipchart …).